Parduotuvių tinklas „Aistra“ bendradarbiauja tik su geriausiais intymių prekių gamintojais bei tiekėjais. Visos mūsų prekės yra sertifikuotos ir sėkmingai praėjusios griežtą kokybės kontrolę. Mūsų nuolatiniai pirkėjai įvertino aukštą prekių kokybę ir saugumą.
KOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Savo veikloje vadovaujamės idėja: "Ar Jūs norėtumėte įsigyti kito žmogaus turėtą ir grąžintą erotinę prekę?"
Mes - ne, todėl, gerbdami savo klientus, Aistroje kokybiškų prekių nekeičiame. Pirkėjo reikalavimas pakeisti prekę arba grąžinti pinigus, dėl nepatikusios spalvos, formos, dydžio ir t.t. yra netenkinamas įsigijus tokias prekes: parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus, apatinius drabužius, pėdkelnes, kojines, liemenėles, korsetus, žaislus, žaidimus (pagal LR „Mažmeninės prekybos taisyklių“ 17 punktą).
NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Remiantis ES direktyvomis, visoms prekėms taikoma nemokama 24 mėn. garantija. Nekokybiškos prekės, patvirtinus jų defektus, keičiamos analogiškomis kokybiškomis, pirkėjo pasirinktomis alternatyviomis prekėmis arba pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai. Visais atvejais pirkėjas privalo pateikti prekės įsigijimo dokumentą (kasos kvitą arba sąskaitą faktūrą).
Kokybės garantija netaikoma mechaniškai pažeistoms, netinkamai naudotoms prekėms. Natūralus prekės nusidėvėjimas (sumažėjusi akumuliatoriaus talpa, nublukusi spalva, tekstūros pasikeitimas ir kt.) negali būti laikoma prekės defektu.
Pardavėjas neatsako už netinkamai naudoto ar neprižiūrėto gaminio kokybę bei to pasėkoje įvykusius nelaimingus atsitikimus.
Keičiant prekę ar jos komplektuojamąsias detales garantiniu laikotarpiu, pakeistai prekei ar komplektuojamai detalei nėra skaičiuojamas naujas garantinis terminas, t.y., pratęsiama pradinio daikto garantija.
KOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Savo veikloje vadovaujamės idėja: "Ar Jūs norėtumėte įsigyti kito žmogaus turėtą ir grąžintą erotinę prekę?"
Mes - ne, todėl, gerbdami savo klientus, Aistroje kokybiškų prekių nekeičiame. Pirkėjo reikalavimas pakeisti prekę arba grąžinti pinigus, dėl nepatikusios spalvos, formos, dydžio ir t.t. yra netenkinamas įsigijus tokias prekes: parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus, apatinius drabužius, pėdkelnes, kojines, liemenėles, korsetus, žaislus, žaidimus (pagal LR „Mažmeninės prekybos taisyklių“ 17 punktą).
NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Remiantis ES direktyvomis, visoms prekėms taikoma nemokama 24 mėn. garantija. Nekokybiškos prekės, patvirtinus jų defektus, keičiamos analogiškomis kokybiškomis, pirkėjo pasirinktomis alternatyviomis prekėmis arba pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai. Visais atvejais pirkėjas privalo pateikti prekės įsigijimo dokumentą (kasos kvitą arba sąskaitą faktūrą).
Kokybės garantija netaikoma mechaniškai pažeistoms, netinkamai naudotoms prekėms. Natūralus prekės nusidėvėjimas (sumažėjusi akumuliatoriaus talpa, nublukusi spalva, tekstūros pasikeitimas ir kt.) negali būti laikoma prekės defektu.
Pardavėjas neatsako už netinkamai naudoto ar neprižiūrėto gaminio kokybę bei to pasėkoje įvykusius nelaimingus atsitikimus.
Keičiant prekę ar jos komplektuojamąsias detales garantiniu laikotarpiu, pakeistai prekei ar komplektuojamai detalei nėra skaičiuojamas naujas garantinis terminas, t.y., pratęsiama pradinio daikto garantija.
Kilus nesutarimams, ginčai sprendžiami Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
Garantinio aptarnavimo klausimais visais atvejais kreipkitės telefonu: +370-624-73093
Visas naudojimosi e-parduotuve taisykles rasite čia - Naudojimosi taisyklės.
Garantinio aptarnavimo klausimais visais atvejais kreipkitės telefonu: +370-624-73093
Visas naudojimosi e-parduotuve taisykles rasite čia - Naudojimosi taisyklės.