KOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Savo veikloje vadovaujamės idėja: "Ar Jūs norėtumėte įsigyti kito žmogaus turėtą ir grąžintą erotinę prekę?"
Mes - ne, todėl, gerbdami savo klientus, Aistroje kokybiškų prekių nekeičiame. Pirkėjo reikalavimas pakeisti prekę arba grąžinti pinigus, dėl nepatikusios spalvos, formos, dydžio ir t.t. yra netenkinamas įsigijus tokias prekes: parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus, apatinius drabužius, pėdkelnes, kojines, liemenėles, korsetus, žaislus, žaidimus (pagal LR „Mažmeninės prekybos taisyklių“ 17 punktą).
NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Remiantis ES direktyvomis, gamykliškai brokuotoms prekėms yra taikoma nemokama garantija. Nekokybiškos prekės, patvirtinus jų gamyklinius defektus, keičiamos analogiškomis naujomis, pirkėjo pasirinktomis alternatyviomis prekėmis arba pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai. Visais atvejais pirkėjas privalo pateikti prekės įsigijimo dokumentą (kasos kvitą arba sąskaitą faktūrą).
Gamyklinio defekto garantija netaikoma mechaniškai pažeistoms, netinkamai naudotoms prekėms. Natūralus prekės nusidėvėjimas (sumažėjusi akumuliatoriaus talpa, nublukusi spalva, tekstūros pasikeitimas ir kt.) negali būti laikoma prekės defektu.
Pardavėjas neatsako už netinkamai naudoto ar neprižiūrėto gaminio kokybę bei to pasėkoje įvykusius nelaimingus atsitikimus.
Keičiant prekę ar jos komplektuojamąsias detales garantiniu laikotarpiu, pakeistai prekei ar komplektuojamai detalei nėra skaičiuojamas naujas garantinis terminas, t.y., pratęsiama pradinio daikto garantija.
Kilus nesutarimams, ginčai sprendžiami Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show